[python-nl] python & de Mac?

Jack Jansen Jack.Jansen at cwi.nl
Sun Apr 10 23:32:11 CEST 2005

On 10-apr-05, at 11:21, Jeroen Janssen wrote:

> Hallo,
>
> Met het gevaar slightly offtopic te raken : ik ben van plan om een
> iBook of PowerBook (Mac) aan te schaffen. En nou zat ik me eigenlijk
> het volgende af te vragen:
>
> Wat zijn de ervaring met python & de Mac eigenlijk?

Goed, tenminste mijn ervaring:-)

Op MacOSX is er volgens mij niets dat ik niet aan de praat gekregen heb
als ik het echt nodig had, behalve dan dingen die inherent
Windows-afhankelijk waren. Je moet voor sommige pakketten met
Unix-roots wel een X-server draaien, maar dat is ook geen probleem meer
tegenwoordig. Het is niet echt een feest om X11 applicaties tussen je
Mac applicaties te draaien, vanwege het totaal andere GUI-paradigm,
maar het kan wel, als je het echt nodig hebt.
--
Jack Jansen, <Jack.Jansen op cwi.nl>, http://www.cwi.nl/~jack
If I can't dance I don't want to be part of your revolution -- Emma