[python-nl] O'Reilly User Group programme lidmaatschap

Guido Wesdorp guido at infrae.com
Thu Nov 3 14:27:29 CET 2005

Ivo van der Wijk wrote:

> Zijn er misschien mensen geinteresseerd in het nieuwe (en enige) Twisted boek?
>
> http://www.oreilly.com/catalog/twistedadn/index.html

/me grumbles...

Okee, doe mij er dan ook maar een... Ik werk op dit moment met Twisted
(iemand in het team is helemaal twisted-minded) en moet dus eigenlijk
wel wat kennis er over hebben, al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet
zeker weet of ik er wel echt zin in heb het te leren... Al dat gedoe met
die deferreds en zo... Anyway, kom maar op dan.

Cheers,

Guido