[python-nl] O'Reilly User Group programme lidmaatschap

Ivo van der Wijk vladdrac at gmail.com
Fri Nov 4 09:49:05 CET 2005

On 11/4/05, Etienne Posthumus <eposthumus at gmail.com> wrote:

> Hoi Ivo
>
> Heb je de boek al op Safari bekeken? Ik heb 'm na je post gister op
> mijn bookshelf gezet en even doorheen gebladerd. Best wel leuk, heel
> practisch gericht met veel code voorbeelden en weinig theoretisch
> bla-bla.
>
> Maar ik gaan geen dead-tree version kopen, dan wordt het zoals een van
> de vele manuals die nu al alleen maar op de boekenkast blijf staan.

Ik blijf deadtree versies handig vinden :)

> En voor de andere op de lijst, Safari ( http://safari.oreilly.com/ )
> is highly recommended.

Martijn zoekt uit of we als UG ook nog korting op safari kunnen
krijgen. Ik zit nu nog even zonder account, maar ik overweeg wel
sowieso weer een $10 accountje te nemen (5 boeken)

Overigens ben ik gister zo slim geweest om in voor de periode 8-12
december een reisje te boeken (de planning was eigenlijk een week
later te gaan), ik kan er dus *weer* niet bij zijn :( Totaal niet aan
de PUN meeting gedacht bij het boeken.

(maar wel een lekker lang weekend Praag geboekt :)

(en mochten er boeken besteld worden, dan zal iemand anders dat dus
ook af moeten handelen)

Groet

  Ivo

--
Drs. I.R. van der Wijk / m3r Consultancy B.V.
Linux/Python/Zope/Plone and Open Source solutions