[python-nl] Pepernoten

Jack Jansen Jack.Jansen at cwi.nl
Fri Nov 11 09:43:33 CET 2005

On 9-nov-2005, at 19:42, Jeroen Vloothuis wrote:

> ====================
> PUN Pernoten meeting
> ====================
>
> De komende meeting zal plaats vinden op 9 december in De Waag te
> Amsterdam. Dit is de eerste meeting die overdag gehouden wordt.

Willen we deze bijeenkomst nog ruimer aankondigen? Waar? Hoe?

Ik zou bijvoorbeeld kunnen proberen (als iemand een flyer maakt:-) om
op de NLUUG conferentie (donderdag as.) flyers neer te leggen. Het
onderwerp is "Talen en Tools", en er zijn een paar Python praatjes,
dus daar moet best wel wat doelgroeppubliek op af komen...
--
Jack Jansen, <Jack.Jansen op cwi.nl>, http://www.cwi.nl/~jack
If I can't dance I don't want to be part of your revolution -- Emma