[python-nl] Pepernoten

Wichert Akkerman wichert at amaze.nl
Fri Nov 11 10:24:24 CET 2005

Previously Jack Jansen wrote:
> Willen we deze bijeenkomst nog ruimer aankondigen? Waar? Hoe?

Om even vervelend te beginnen.. vanwaar de keuze om dit op een vrijdag
te doen? Aangezien dat een werkdag is lijkt me dat voor een hoop mensen
reg lastig, zeker voor de mensen die van ver moeten komen. Ik zie in de
archieven van een paar maanden de suggestie om meetings in het weekend
te doen zodat die ook kunnen komen; kunnen we daar volgende keer iets
mee doen?

Vergeet python-announce niet, dat lezen vrij veel mensen en iirc heb ik
daar geen PUN aankondiging gezien.

Verder moet er lijkt me weer iets met py.nl gebeuren. Op dit moment is
dat een plone 2.0 site die draait op de freezope infra en door niemand
beheert wordt. Amaze wil daar graag in helpen; is het een idee om die
site opnieuw op te zette als een plone2.1 site? Amaze kan er dan ook een
nieuw design voor maken zodat hij er wat minder saai uit ziet. Er moeten
dan wel mensen zijn die tijd willen steken in het bijwerken van de site:
een site met weinig context die vrijwel nooit verandert kijkt niemand
naar.

Wichert.

--
Wichert Akkerman <wichert at amaze.nl>   | Amaze
Phone: +31 20 468 8336                | Content Management