[python-nl] Pepernoten

Jeroen Vloothuis jeroen at vloothuis.net
Fri Nov 11 10:30:14 CET 2005

On Fri, 2005-11-11 at 09:43 +0100, Jack Jansen wrote:
> Ik zou bijvoorbeeld kunnen proberen (als iemand een flyer maakt:-) om
> op de NLUUG conferentie (donderdag as.) flyers neer te leggen. Het
> onderwerp is "Talen en Tools", en er zijn een paar Python praatjes,
> dus daar moet best wel wat doelgroeppubliek op af komen...

Goed idee! Ik zal eens kijken of ik iemand hier zover kan krijgen om een
leuke flyer te maken. Print jij ze zelf bij het CWI? Zo ja, kan het in
kleur, dan kan ik dat doorgeven aan de vormgever?

Dit zou dan wat mij betreft de tekst worden. Als er nog op of aanmerking
op zijn dan hoor ik die graag zo snel mogelijk (liefst vandaag nog). Op
die manier kan de vormgever daar nog rekening mee houden.

=====================
PUN Pepernoten meeting
======================

Op 9 december in De Waag te Amsterdam zal de PUN (Python users
Nederland) Pernoten meeting plaats vinden. Deze meeting is vrij en
gratis toegankelijk. Het programma zal overdag plaats vinden. De
start/eind tijd is nog nader te bepalen.

Programma
=========

Hieronder staat het programma voor zover dat nu bekend is. Mocht je zelf
nog willen spreken dan hoor ik het graag.

* Jack Jansen - Bgen en C++ (SWIG maar dan goed ;-)
* Stani - SPE (open source IDE voor Python)
* Dick Kniep - Lindix (groot project met diverse koppelingen naar bv.
OpenOffice)
* Martijn Faassen - lxml (super snelle xml bibliotheek voor Python)
(onder voorbehoud)
* Jeroen Vloothuis - Zope 3 technologie buiten Zope
* Lightning talks

Lightning talks
===============

Bij het lightning talks onderdeel is het idee mensen kort de gelegenheid
te geven iets te vertellen. Als je dus iets wil vertellen maar niet
genoeg stof hebt om een uur te vullen dan kan je dat hier doen.

Op dit moment hebben we al een aantal aanmeldingen voor dit onderdeel
van sprekers binnen. Wat precies onderdeel uit zal gaan maken van de
lightning talks zal later bekend worden gemaakt.

Aanmelden
=========

Als je bij deze meeting wil zijn dan kun je je bij mij aanmelden. Dit
kan je doen door mailtje te sturen naar: jeroen op vloothuis.net

Groeten,
	Jeroen