[python-nl] twisted boek

Ivo van der Wijk vladdrac at gmail.com
Tue Nov 15 10:21:19 CET 2005

Hoi punners,

Als er nog interesse is voor het Twisted boek: Ik kan er op 9 december
helaas niet bij zijn, dus ik kan het geheel niet organiseren.
Bovendien ontbreken de nodige gevens van O'reilly nog.

Tijd begint wel te dringen als we ook echt willen dat de boeken er op
9 december zijn.

Zijn er nog vrijwilligers/liefhebbers om dit over te nemen?

Groet

  Ivo
--
Drs. I.R. van der Wijk / m3r Consultancy B.V.
Linux/Python/Zope/Plone and Open Source solutions