[python-nl] Python presence op de SANE open source bazaar?

Jack Jansen Jack.Jansen at cwi.nl
Tue Apr 18 13:33:26 CEST 2006

Ik dacht dat ik dit verzoek al geforward had, maar aangezien de
archives het niet met me eens zijn ben ik het kennelijk vergeten
(bloos), dus bij deze.

Op de SANE conferentie (www.sane.nl, 15-19 mei in Delft) is op
woensdagavond een "Open Source Bazar", een voor iedereen vrij
toegankelijke markt waar open source gebruikersgroepen, projecten,
etc. zich presenteren. Twee jaar geleden heb ik daar gestaan om
Python en de PSF te promoten, maar dit jaar heb ik voor SANE al te
veel petten tegelijk op (lid programmacommissie en lid
postercommissie), dus ik wou het dit jaar maar laten schieten (of, in
ieder geval, niet de hoofdverantwoordelijke zijn).

Python-presence op de bazar is echter wel een goed idee, zeker omdat
Perl ook uitpakt, zoals Mark schrijft:-)

Zijn er mensen  die hier wat tijd in willen en kunnen steken? De
avond zelf is heel weinig werk: van 18.30 tot 22.00 uur bij een tafel/
poster staan en kletsen over Python en de Python-community, maar er
is wel wat voorbereidingstijd nodig: bedenken wat je wilt uitdragen
(PUN? PSF? Python? Alle drie?), postertje of ander materiaal voor op
de achterwand maken, etc. Zoals gezegd: ik wil graag meehelpen maar
ik wil niet de eindverantwoordelijke zijn.

Begin forwarded message:

--
Jack Jansen, <Jack.Jansen op cwi.nl>, http://www.cwi.nl/~jack
If I can't dance I don't want to be part of your revolution -- Emma