[python-nl] PUN Meeting

SPE Stani's Python Editor spe.stani.be at gmail.com
Fri Dec 1 14:12:44 CET 2006

Dat maakt dit tot de voorlopige lijst:
- Etienne Posthumus (auto Amsterdam, 3 plaatsen beschikbaar)
- Gijs (Amsterdam)
- Matthijs (Amsterdam)
- Jan Ripke (auto Rotterdam, 3 plaatsen beschikbaar)
- Eric van Riet Paap (Utrechtse autochtoon, fiets, alle plaatsen
achterop volgeboekt ;-)
- Martijn Faassen (nog op zoek naar shuttle auto, van waar kom je?)
- Robert-Reinder (eeuwige slaper)
- Wichert Akkerman (Leiden)
- Reinoud van Leeuwen (Leiden)
- Winfried Tilanus
- Andre Meyer
- Frank Niessink
- Eric Casteleijn
- ikzelf

Er is nog plaats zat, dus meer mensen zijn welkom.
Gelieve zelf onderling vervoer af te spreken.

Zoals eerder gezegd is de afspraak: Als iedereen wat drank meeneemt,
zorg ik voor wat lekkers. Is dit voor iedereen ok?

Voorgestelde sprekers:
- Etienne Posthumus - een project van zijn bedrijf
- Frank Niessink - Task Coach vertellen of Test-driven development
- Martijn Faassen - Grok (Zope 3 veel gemakkelijker) of searchim
(beelden zoeken op basis van wavelets)
- Stani - kunstprojecten: Copacabana Cybercafé of nieuw boek Jakarta
(verschijnt in januari in de winkel) Beide projecten maken intens van
Python gebruik.

Dat lijken me wel voldoende sprekers. Ik ben zelf wel geïnteresseerd
in Grok en Test-driven development (bv. op basis van TaskCoach).

Nu de datum prikken. Kan iedereen vandaag opgeven zoals Winfried
wanneer hij niet of wel kan, dan probeer ik het democratische gat van
de meerderheid te vinden ;-)

Ik kan zelf enkel van maandag tot donderdag (avond+overdag), dus niet
in het weekend op vrijdag. Dan vinden hier al andere activiteiten
plaats.

Ik kijk er al naar uit.

Stani

PS De locatie is een boerderij, die
alleen al het bezoeken waard is, want het is een beschermd monument
(samen met de configuratie van schuren en beekje) uit 1880. Dit krijg
je niet snel te zien. Dit zijn de coordinaten voor Google Earth:  52°
5'51.45"N en  5° 4'22.30"E.