[python-nl] PUN Meeting: ma 18/12?

Etienne Posthumus ep at epoz.org
Sun Dec 3 20:41:08 CET 2006

Ik heb 18 december 2006 nu in mijn agenda staan voor de volgende PUN meeting.
Een spreekbeurt sla ik deze keer over, ik geef graag aan andere een
kans. Mijn voorkeur gaan uit naar een avond sessie, overdag moet er
nog ff gewerkt worden voordat de eindejaars vakantie kan beginnen.

Rond 18:30 vertek ik met de auto vanaf de WG Plein (dicht bij Leidse
plein, Overtoom) postcode 1054 SG. Als iemand wil meerijden uit
Amsterdam, laat het mij weten.

Stani, heb jij ook eek postcode voor de locatie en niet alleen
co-ords? Vanuit Google-Earth gezien is het vlakbij de A2, maar een
postcode voor de TomTom is wel een no-brainer.

Tot dan!

EP