[python-nl] Word het weer eens tijd om over een bijeenkomst na te denken?

Frans Schippers frans at xsupport.nl
Sun Feb 5 16:45:50 CET 2006

In tegenstelling tot Jack wil ik wel een praatje houden.

Het is een praatje dat afgelopen NLUUG conferentie is gehouden,
maar dat ik best nogmaals wil presenteren.

Het betreft een project dat wij voor TPG Post uitgevoerd hebben en
waar bij
het capturen van plaatjes en het aansturen van een deel van de
sorteermachine
in python hebben geimplemteerd.

Frans Schippers