[python-nl] stage

Rudolph Froger rudolph.froger at gmail.com
Tue Apr 10 12:19:52 CEST 2007

On 4/10/07, Gijs Molenaar <gijs at looze.net> wrote:
> Hallo iedereen,
>
> Ik ben student aan de Hogeschool van Amsterdam en moet September
> beginnen aan mijn afstudeerstage. Nu zou het geweldig zijn als ik deze
> afstudeerstage zou kunnen combineren met mijn interesse in Python en/of
> kunstmatige intelligentie.
>
> Mijn vraag is dus kort, heeft een van jullie een idee voor een stageplek
> met betrekking tot software ontwikkeling in Python of kunstmatige
> intelligentie, het liefst in het buitenland?
>
> Mijn C.V.: http://gijs.looze.net/cv.pdf
>

> Bedankt,
>
>   - gijs

Beste Gijs,

Mijn bedrijf "Estrate" (http://www.estrate.nl) is zeer geinteresseerd
in een Python stagiair. Wij zijn met z'n drieen en programmeren bijna
uitsluitend in Python waarbij het Django webframework centraal staat.
We zouden het leuk vinden als je eens langs komt voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Rudolph Froger
--
Estrate - www.estrate.nl