[python-nl] list probleem

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Tue Jul 3 13:33:48 CEST 2007

On 7/2/07, jpam <jpamvanderouderaa at orange.nl> wrote:

> hallo allemaal
>
> ben pas begonnen met het leren van python script.
> maar ik heb n probleem met items toevoegen in een list control
> kan iemand mij helpen wat ik fout doe, ik krijg iedere keer 'n error "text
> instance has no attribute 'getlabel' "

Ik zie nergens een getlabel() in je code. Dus moet het ergens in
xbmcgui of minidom ofzo zitten, maar ik kan niet gokken waar. Kun je
de volledige "traceback" geven? Dus met de info in welke regels het
fout gaat?

Voor het inlezen van RSS bestanden raad ik trouwens "feedparser" aan.
Makkelijke rss parser die alle rare randgevallen en slechte markup
voor je afhandelt.

mvg,

Reinout

Reinout van Rees, reinout at vanrees.org
Plone, aec, family, etc: http://vanrees.org/weblog
If you're not sure what to do, make something -- Paul Graham