[python-nl] Python-nl meetup in augustus

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Wed Jul 16 12:51:39 CEST 2008

2008/7/16 Erik Groeneveld (CQ2) <erik at cq2.nl>:

> Best Pythoneers,
>
> Wat goed dat er nu een aantal mensen zijn die er zin in hebben!  Ik ben nu
> een
> tijdje lid en wil graag deelnemen aan de PUNs.

Tof! Weest allen welkom :)

> Echte python-only dingen!

Wil je een slot?

> Mijn voorkeur gaat uit naar Open Space-achtige bijeenkomsten, dus zonder
> een
> al te strakke agenda, en met weinig voorbereiding een interessante avond.

Misschien dat dit wat 'te strak' over kwam in mijn eerste mail. Maar ik vind
dat Open Source/Open Space niet perse 'ongeorganiseerd' hoeft te betekenen.
Waar ik voor wil zorgen is dat de avonden waardevol zijn voor de bezoekers
en dat mensen die een beetje op tijd thuis moeten zijn in ieder geval het
hele deel voor de borrel mee kunnen maken. De lightning talks krijgen juist
hun waarde door het strak 5 minuten regime.

> Ik wil ook wel helpen organiseren.

Tof! Dat staat genoteerd. Ik denk dat voor het organiseren voor de PUN
meetings het wel meevalt met de hoeveelheid organisatie die nodig is. Maar
wellicht een keer iets groters in NL... :)

> Het kan ook bij ons op kantoor in Veenendaal, mits het aantal mensen niet
> te
> groot is.

 Hoeveel ruimte heb je daar?

Remco