[python-nl] Python-nl meetup in .....

Geert Stappers stappers at stappers.nl
Fri Jul 18 12:12:28 CEST 2008

Op 18-07-2008 om 11:42 schreef Remco Wendt:
> [...]

Hey, dat zou ik ook gevraagd kunnen hebben.

> Je kan als iedereen in zo'n groep is ingeschreven gemakkelijk evenementen
> aanmaken waarbij iedereen een mail krijgt en zich met 1 druk op de knop
> kunnen inschrijven. Al die inschrijvingen kun je dan weer in een feedreader
> of een calendar  app uitlezen.
>
> Via de mailinglist kan natuurlijk, maar dan heb ik nog een vrijwilliger
> nodig die de secretaresse rol op zich neemt ;)

Remco zijn insteek kan ik wel begrijpen.
Mij gaat het om contact met Pythonistas.
Dat er een Yahoo of een andere grote advertentieboer tussenin moet,
geeft mij een onaangenaam gevoel. Wat mij betreft gaat het op dezelfde
manier als de ontwikkeling van Python zelf: Er is een Guido die met een
voorstel komt en iedereen is vrij om er in mee te gaan.

Cheers
Geert Stappers
--
If you want to please everbody, nobody will like it.