[python-nl] PUN meetings?

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Fri Jun 6 12:02:18 CEST 2008

On Fri, 2008-06-06 at 09:32 +0200, Etienne Posthumus wrote:

> Goed idee! Ik heb twee suggesties voor ruimtes:
>
> a) WG Plein Amsterdam.
> http://geohash.org/u173yuehun81
> Een bedrijfsverzamelpand in Amsterdam. Dicht bij Leidse plein. Daar
> heb ik mijn kantoor gevestigd, maar er zijn ook grote meeting rooms
> voor een dagdeel (en dus ook z'avonds te huren). Er is ook een
> brasserie in het gebouw voor een bietje voorag, en na afloop is de
> uitgaansleven van Amsterdam op loopafstand om de discussies voort te
> zetten.
>
> b) TU Delft Library
> http://geohash.org/u15pgdcdbhrp
> [...]

Je bedoelt 'west' of 'west'.

Een andere suggestie: eens in de zoveel tijd heeft NLLGG zogeheten
'communitydagen'. Ze stellen dan een zaal (in Utrecht) tijdens een van
hun bijeenkomsten beschikbaar. Binnenkort (morgen) is er bijvoorbeeld
een CentOS community dag:

http://www.nllgg.nl/communitydag_20080607

Ik kan me voorstellen dat er een Python communitydag georganiseerd kan
worden.

armijn