[python-nl] PUN meetings?

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Mon Jun 9 12:21:16 CEST 2008

2008/6/6 Jan Claeys <lists at janc.be>:

> [...]

Ook maar even in mijn opstartlijst gezet. Ik ben persoonlijk wel voor
kleinschalige evenementen _naast_ de grotere jongens. Dus wat mij betreft +1
voor een aparte PUN meeting. De Beurs van Berlage in Amsterdam is ook een
mogelijke locatie. Maar het maakt mij niet zoveel uit (mag ook buiten
A'dam), zoals laatste keer de boerderij van Stani ook echt een prima locatie
was.

Ciao,
Remco
--