[python-nl] 4 oktober 2008: Python bijeenkomst bij NLLGG

Stani spe.stani.be at gmail.com
Fri Jun 13 11:13:14 CEST 2008

Potest is onafhankelijk van launchpad. Het werkt voor een folder met po
bestanden in het algemeen. Zijn die van jouw project ergens te
downloaden?
Wat vind je het voordeel van Babel tov. launchpad?
Groeten,
Stani

Op donderdag 12-06-2008 om 23:57 uur [tijdzone +0200], schreef Jeroen
Ruigrok van der Werven: