[python-nl] 4 oktober 2008: Python bijeenkomst bij NLLGG

Martijn Faassen faassen at startifact.com
Tue Jun 17 16:54:15 CEST 2008

Hoi,

2008/6/17 Armijn Hemel <armijn at uulug.nl>:
[knip]
> NLLGG wil het liefst zo snel mogelijk al een programma rond hebben. Ik
> zag dat er al een aantal (mogelijke) lezingen werden geopperd. Kunnen we
> die beloftes wat sterker vastleggen? :-)

Leg jij de beloftes vast dan? :)

Ik kan zo'n 45 minuten over Grok praten. (en dan 15 minuten voor
discussie e.d.). Dan heb je een uur vol. Kan ook korter; dan praat is
30 minuten.

Als we we wat mensen van verschillende web frameworks hebben is dat
wel interessant. Kunnen we nog een panel discussie doen
of zoiets.

Groeten,

Martijn