[python-nl] morgen 17/5 ubuntu release party in amsterdam

Stani Michiels spe.stani.be at gmail.com
Fri May 16 16:46:33 CEST 2008

Morgen vindt de Ubuntu release party plaats in Amsterdam:
http://www.releaseparty.eu/
http://www.ubuntu-nl.org/

Ik zal er mijn laatste python programma presenteren Phatch:
http://photobatch.stani.be
http://photobatch.wikidot.com (documentatie wiki)

Phatch is een photo batch processor met een wxpython gui, maar kan ook
zonder gui op de server draaien om fraaie thumbnails te maken voor
webalbums, cms, ... Het is beschikbaar vanuit de standaard Ubuntu
repositories (ook in Debian Unstable en Archlinux).

De hoofdontwikkelaar van launchpad zal ook een presentatie geven over
launchpad, wat een zope applicatie is:
https://launchpad.net

Iedereen is van harte welkom!
Groeten,
Stani

PS Het adres is:
Het Nieuwe Volkspand (Voormalig Volkskrant gebouw)
Wibautstraat 150
Amsterdam
Zaterdag 17 mei van 10u-18u