[python-nl] html5lib enz

Sergej dergatsjev eecho sergej.dergatsjev at gmail.com
Sat Dec 19 11:22:53 CET 2009

Als ik probeer een lib te begrijpen en er is geen documentatie dan
start ik in tests

http://code.google.com/p/html5lib/source/browse/python/tests/

Code lezen kan ook helpen.

zie ik niet direct nut van deze lib.  BeautifulSoup  voldoet meestal
aan mijn eisen.

Integratie van BeautifulSoup met mechanize is ook een interessante
optie als dat aan het zoeken bent.

http://wwwsearch.sourceforge.net/mechanize/

Op 17 december 2009 23:45 heeft egbert <egbertum at xs4all.nl> het
volgende geschreven: