[python-nl] [Uitnodiging] PUN announcement, next meetup on february 26t... op 2009-02-26 19:30 – 20:30 (python-nl at python.org)

Stef Mientki stef.mientki at gmail.com
Thu Feb 19 00:51:40 CET 2009

hallo,

Als het zo dicht in de buurt is (ik woon in het noordelijkste puntje van
Limburg), wil ik ook wel komen ( 2 personen).

Ik begrijp niet goed hoe jullie 2 * half uur + 4 * 5 minuten in een uur
willen stoppen, maar dat zie ik dan wel.

Ik ben sinds een jaar of 2 geinteresseerd in open source software en heb
daarbij voor Python gekozen.
Ik gebruik Python zowel stand-alone als embedded in Delphi.

Momenteel ben ik bezig met een (groot)  (open source) project, genaamd
"PyLab_Works" (nog geen echte release beschikbaar), dat een waardige
vervanging moet worden voor o.a. programma's als MatLab en LabView. Als
dat interessant is wil ik daar wel een 5-minuten slot mee vullen.

Hieronder een omschrijving van PyLab_Works (sorry als ik verkeerde
termen gebruik, maar ik ben geen programmeur)

*Technical speaking: *

*PyLab_Works is a highly modular Visual Development Environment, based
on data-flow programming technics. *

*Or in more human language:*

*PyLab_Works is an easy development environment, based on the domain
knowledge of experts. So the user doesn't need any programming knowledge
nor does the user need to be an expert on that particular domain.*

btw. Ik zie dat het in het centrum van Arnhem is, ik weet nog niet van
welk vervoermiddel gebruik maak, maar voor het geval dat, is er parkeer
gelegenheid in de buurt ?

groeten,
Stef Mientki