[python-nl] Django vacature in Utrecht

Dennis Bunskoek dbunskoek at leukeleu.nl
Mon Apr 12 14:15:50 CEST 2010

Hello everyone,

Zoals sommigen van jullie misschien hebben gezien aan het einde van mijn praatje 'Django and frontend goodness' (over dynamische questionnaires, bij de vorige Django meetup, ja met die t-shirts :)) zijn wij naarstig op zoek naar Django developers. Het gaat om een vacature in Utrecht, in (bij voorkeur) vast dienstverband.

Ik wou het bij deze hier ook nog eventjes onder de aandacht brengen. De volledige vacature vind je op onze site(s):

http://www.leukeleu.nl/tools/werken_bij/django_developers
http://www.ridethepony.nl/

Groeten,

Dennis Bunskoek - Leukeleu / Ride The Pony
http://www.leukeleu.nl/
dbunskoek at leukeleu.nl
030 - 755 15 10
06 - 42 035 635