[python-nl] HTML5

Pepijn de Vos pepijndevos at toverveer.nl
Mon Apr 19 19:18:43 CEST 2010

Ik meen wel dat HTML5 ook in staat is SVG te inlinen.

Firefox is een van de weinige browsers die daadwerkelijk een andere parser gebruikt voor XHTML, vandaar dus dat Firefox HTML5 trucjes niet oppikt in zijn XHTML parser.
Alle andere browsers hebben een parser die gewoon ondersteuning heeft voor XHTML tags, dat XHTML sneller zou zijn is dus ook flauwekul.

Ik dacht ook dat Firefox alleen ogg ondersteunt in zijn audio tag, terwijl andere browsers juist andere formaten ondersteunen, ik ben er wel van overtuigd dat het mogelijk is meerdere alternatieven aan te reiken in een audio of video tag.

Verder inderdaad niet heel erg Python gerelateerd...

Groeten,
Pepijn de Vos
--
Sent from my iPod Shuffle