[python-nl] Pythonisten in Apeldoorn en omstreken

Pepijn de Vos pepijndevos at gmail.com
Tue Aug 24 22:29:30 CEST 2010

Hoi,

Ik ben een Python-programmerende jongere, woonachtig in Loenen(bij Apeldoorn). Daar naast doe ik nog allerlei andere talen en web gerelateerde dingen.

Ik vroeg mij af of er hier op deze lijst nog meer jongelingen of andere mensen uit de buurt zijn die het leuk vinden om zo af en toe bijeen te komen om projecten en ideeën te delen en te discussiëren.

Ik weet wel dat er in de randstad allerlei dingen gebeuren, maar uit deze omgeving hoor ik eigenlijk nooit iets.

Groeten,
Pepijn de Vos
--
Sent from my iPod Shuffle