[python-nl] Pythonisten in Apeldoorn en omstreken

Martijn Faassen faassen at startifact.com
Wed Aug 25 14:19:08 CEST 2010

Hoi,

On Wed, Aug 25, 2010 at 1:46 PM, Pepijn de Vos <pepijndevos at gmail.com> wrote:

> Interesting, I'm having a discussion about that with the author of Claypool.

De trend is dat ieder js systeem zo zijn eigen dependency systeem
bouwt (YUI, Dojo, Qooxdoo, etc).

Maar het zou mooi zijn als JS libraries de dependencies zouden
publiceren in een tool-independent formaat (in json, bijvoorbeeld)
zodat allerlei tools (zoals hurry.resource) dit kunnen inlezen en er
over kunnen rederen, aan de server kant of aan de client kant. Behalve
dependency management zoals hurry.resource (mijn library) dat doet zou
je bijvoorbeeld ook een algemene tool kunnen schrijven voor het
bundelen van verschillende resources in een grote als optimalisatie,
zoals ook sommige javascript frameworks dat hebben (bijv Qooxdoo).

Ik wist trouwens nog niet af van het bestaan van Claypool, erg erg
interessant, bedankt!

> (waarom word er eigenlijke de hele tijd Engels gepraat op een nl lijst?)

Oeps, sorry. Remco begon ermee. :)

Groeten,

Martijn