[python-nl] 'Dat is echt een pareltje'

Roger Erens roger at erens-krekels.net
Wed Feb 24 18:50:40 CET 2010

2010/2/24 Gerard Petersen <gerard op facturize.nl>:
> hear hear! :)
>
> GrtzG

Aan een linkje heb je denk ik alleen wat als je abonnee bent van het FD:
http://www.fd.nl/artikel/14272354/it-bedrijf-accepte-stort-zich-europese-markt-steun-friese-investeerder

De context voor de niet-FD-abonnees:
Een Fries investeringsfonds ziet toekomst in de expansieplannen van
het voornoemde Groningse bedrijf (alleen dat is al bijna
vermeldenswaardig nieuws in het Europa van vandaag :-)). Ze leveren
o.a. PayLogic, ik meen een Django-gebaseerd ticketbestelsysteem. Maar
dat kunnen ze beter zelf vertellen, lijkt me.
Ik kwam het artikel toevallig tegen en herinnerde me dat ze onlangs op
deze lijst op zoek waren naar Pythonistas. (Hint: open een vestiging
in Zuid-Nederland: kin!).

HTH,

Roger