[python-nl] 'Dat is echt een pareltje'

Geert Stappers stappers at stappers.nl
Thu Feb 25 06:19:28 CET 2010

Op 20100224 om 15:45 schreef Dirkjan Ochtman:

> Hmm, waren jullie op PyCon US? Niet gezien, iig. Jammer...

Geweldig! Dat vind ik nou een parel
om te lezen dat er buiten PyCon US  ook leven is.

Dus niks "Jammer...", conferenties zijn leuk, maar besef wel dat wat niet
op een conferentie is, ook bestaansrecht heeft.

Gegroet en mijn complimenten aan Acceptï
voor 'to go where no human has gone before', high tech rulez!
Geert Stappers