[python-nl] Versie beheer opslaan in objecten of modules

Gerard Petersen gerard at facturize.nl
Thu Jul 8 11:43:04 CEST 2010

Hi Reinoud,

Bij de reversie oplossing krijg je wel dat er bij een object van een
bepaalde datum weer de juiste childs horen. Geloof dat een generieke
reversie oplossing wel de juiste koers is.

Zou het bij de lockvlag dan handig zijn bij parent-child locks(/datum
restricties) per model de lock op te slaan of deze condities in je code op
te nemen? Dus bij een child edit de parent checken op lock status?

Mvrgr,

Gerard.