[python-nl] Python stage Apeldoorn en omstreken

albert albert.visser at gmail.com
Tue Mar 9 23:07:29 CET 2010

On Sun, 07 Mar 2010 21:10:36 +0100, Pepijn de Vos
<pepijndevos op toverveer.nl> wrote:

> Hoi allemaal,
>
> Ik ben Pepijn de Vos, 18 jaar, ik woon in Loenen(gem. Apeldoorn) en ik
> ben op zoek naar een Python gerelateerde stage/werk.

Hoi Pepijn,

Ik weet helaas geen stage voor je, ik reageer voornamelijk om dat ik blij
verrast was een bekende plaatsnaam te zien. Ik woon namelijk zelf in
Apeldoorn en heb uit de afgelopen PUN meetings (nou ja vrnl uit de
aankondigingen) de indruk overgehouden dat Python in Nederland nog veel
een randstad aangelegenheid is. Misschien kunnen we samen naar de volgende
PUN bijeenkomst? Dat is minder saai dan alleen, als je zo'n eind moet.

> Mijn diploma heb ik gehaald op de particuliere school Aventurijn(
> http://aventurijn.org ).
> Omdat ik daar zelf mijn leerweg heb mogen kiezen ben ik dus echt
> gemotiveerd voor wat ik doe!
> Programmeren dus, en nog een boel andere dingen.

Daar zou ik ook graag eens met over door willen bomen. Mijn oudste dochter
is met een soortgelijk traject bezig.

> Ik codeer voor mijn lol, en ik houd er van om nieuwe dingen te leren.

Ik ben zelf van huis uit COBOL boer en Pythoneer ook vooral bij wijze
van uit de hand gelopen hobby

> Ik kan er niet tegen als ik dingen niet snap, dat leid er toe dat ik
> veel onderzoek doe of zelf het wiel opnieuw uitvind.

Een heel gezonde houding, heb ik ook vaak last van... erg leerzaam!

Groeten
Albert