[python-nl] Python stage Apeldoorn en omstreken

Roel Bruggink roel at fourdigits.nl
Wed Mar 10 17:14:31 CET 2010

2010/3/10 Reinout van Rees <reinout at vanrees.org>:
> "Randstad aangelegenheid" klopt grotendeels wel qua PUN bijeenkomsten.
> Hoewel het tot nu toe 1 keer in Veenendaal en 1 keer in Arnhem is geweest is
> de rest in R'dam/A'dam/Den Haag geweest.  In Arnhem heeft het plaatselijke
> Plone bedrijf een nieuw pand met ingebouwde bar, dus die willen ons vast wel
> weer eens langshebben :-)

Dat willen wij zeker weten wel! Ik zal 't hier even in de groep gooien
voor een datum.

--
Roel Bruggink
http://www.fourdigits.nl/mensen/roel-bruggink

Four Digits BV
http://www.fourdigits.nl
Willemsplein 44, 6811 KD, Arnhem
tel: +31(0)26 4422700 fax: +31(0)84 2206117
KVK 091621370000 BTW 8161.22.234.B01