[python-nl] Python stage Apeldoorn en omstreken

albert gmail albert.visser at gmail.com
Thu Mar 11 00:13:34 CET 2010

On Wed, 10 Mar 2010 14:10:47 +0100, Pepijn de Vos <pepijndevos op gmail.com>
wrote:

> [...]
(...)

> Boom gerust een stukje... Wat doet uw dochter precies?

Mijn dochter Renee gaat momenteel naar De Paradox
(http://www.schooldeparadox.nl ,
ook een particuliere school), ze wil daar proberen haar diploma te halen om
naar een vervolgopleiding te kunnen.
Ze is heel erg bezig met tekenen en zo, en ik ben zelf ook heel erg bezig
met die
manier van onderwijs, maar dat heeft niet zoveel met Python te maken dus
daar moeten
we het dan wellicht buiten deze groep nog maar eens over hebben.

Albert.

P.S. noem me alsjeblieft geen u. Ik voel me absoluut geen u-persoon.