[python-nl] lxml

Martijn Faassen faassen at startifact.com
Tue Mar 23 18:05:30 CET 2010

Hoi,

2010/3/23 Sinterklaas <erik at cq2.org>:

> En nog een paar veren dan:
>
> Wij zijn helemaal overgestapt van 4Suite en Amara naar lxml.  Veel
> sneller en veel dichter bij de standaarden.

Da's interessant. En dat Sinterklaas dat doet nog wel - XML data met
informatie over cadeaus en cadeauwensen? :)

Ik hoor wel eens van mensen die Amara prefereren boven lxml, wegens
APIs en zo. 4suite niet; die codebase bestond al toen ik met lxml
begon en ik was er niet zo tevreden mee (APIs en snelheid).

Groeten,

Martijn