[python-nl] volgende PUN: locatie gezocht

Maurits van Rees maurits at vanrees.org
Mon Apr 18 11:34:06 CEST 2011

Op 18-04-11 09:57, Jan-Jaap Driessen schreef:
> Hoi,

> Nicolas en Peter van Lunatech in Rotterdam bieden aan om de volgende
> PUN te hosten + een volle ijskast. Ik stel voor 19 mei (18 mei kan ik
> zelf niet).

Nadeel van 19 mei is dat dit de avond voorafgaand aan de
pythonconferentie in Groningen is; voor wie bij beide erbij wil zijn,
wordt dat ietwat lastig combineren. Zie http://www.pygrunn.nl/

> Lunatech gebruikt python hier en daar. Ze zitten op 10 minuten lopen
> vanaf centraal station: http://www.lunatech-research.com/contact

+1.  Tien minuten fietsen van mijn voordeur. ;-)

--
Maurits van Rees
Web App Programmer at Zest Software: http://zestsoftware.nl