[python-nl] Culturele uitwisseling: plekken op do. 21 april en wo. 4 mei

Wim Feijen wim at go2people.nl
Tue Apr 19 17:47:21 CEST 2011

Beste mensen,

Om de aftrap te geven, met het idee dat goed voorbeeld doet volgen:

Wil je mee doen aan de culturele uitwisseling? En heb je zin om bij
ons langs te komen en met Roald mee te programmeren aan een webshop
(eigen werk)? Dan ben je van harte welkom komende donderdag 21 april,
of op woensdag 4 mei.

We gaan ervan uit dat je een ervaren Django-programmeur bent. Ben je
dat niet, dan maken we graag een afspraak later in mei, en kun je
meeprogrammeren aan bijv. een stageplanner of een van onze andere
projecten.

Groeten van Wim

--
Wim Feijen