[python-nl] Culturele uitwisseling: plekken op do. 21 april en wo. 4 mei

Martijn Faassen faassen at startifact.com
Tue Apr 19 18:07:03 CEST 2011

Hoi,

2011/4/19 Wim Feijen <wim at go2people.nl>:
> Om de aftrap te geven, met het idee dat goed voorbeeld doet volgen:
>
> Wil je mee doen aan de culturele uitwisseling? En heb je zin om bij
> ons langs te komen en met Roald mee te programmeren aan een webshop
> (eigen werk)? Dan ben je van harte welkom komende donderdag 21 april,
> of op woensdag 4 mei.
>
> We gaan ervan uit dat je een ervaren Django-programmeur bent. Ben je
> dat niet, dan maken we graag een afspraak later in mei, en kun je
> meeprogrammeren aan bijv. een stageplanner of een van onze andere
> projecten.

Denk je niet dat een ervaren TurboGears, Pylons of Zope programmeur
ook iets kan bijdragen? Lijkt me nu juist een van
de meest interessante uitwisselingen. Het is aan jullie, maar ik zou
ervaren Python web programmeurs van allerlei achtergronden accepteren,
anders loop je heel wat ervaring mis. :)

Groeten,

Martijn