[python-nl] Culturele uitwisseling: plekken op do. 21 april en wo. 4 mei

Roald de Vries rdv at roalddevries.nl
Wed Apr 20 08:33:50 CEST 2011

Hoi Martijn,

On Apr 19, 2011, at 6:07 PM, Martijn Faassen wrote:

> Hoi,

> Denk je niet dat een ervaren TurboGears, Pylons of Zope programmeur
> ook iets kan bijdragen? Lijkt me nu juist een van
> de meest interessante uitwisselingen. Het is aan jullie, maar ik zou
> ervaren Python web programmeurs van allerlei achtergronden accepteren,
> anders loop je heel wat ervaring mis. :)

Ik denk zeker dat interessant is om met een ervaren TurboGears, Pylons
of Zope programmeur samen te werken. Op dit project zit echter wat
tijdsdruk, dus dan is het handig als er een ervaren Django-programmeur
aan meewerkt. Daarom zouden we een niet-Django-programmeur liever
later in mei uitnodigen.

Groeten, Roald