[python-nl] Wij zoeken wel / ook senior Python web developers

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Mon Dec 12 18:32:23 CET 2011

On 9 dec. 2011, at 21:57, Jeroen Dekkers wrote:

> Ik zie dat de groep (en django-nl) geen open groep is. Is daar een
> reden voor? Anders zou ik ze gewoon open gooien. :)

Mjah dat kan. Was in eerste instantie om te voorkomen daar dat juist allerlei recruiters agressief zouden gaan doen. Maar als meer mensen vinden dat ik hem open moet gooien dan kan dat. Kunnen we altijd achteraf nog gaan klagen als mensen irritant lopen doen :)

Dus pythoneers: python-nl linkedin open? +1?

Remco
--
Maykin Media
Herengracht 416, 1017 BZ Amsterdam