[python-nl] nieuwe ontwikkelingen - pypy

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Tue Dec 13 17:24:01 CET 2011

On 13-12-11 15:39, Jeroen Dekkers wrote:
> Ik vind PyPy eigenlijk een stuk interessanter dan Python 3. Het enige
> probleem is dat veel C extensies niet werken. Voor webdevelopment
> maakt dat echter vrijwel niet uit, alleen de standaard psycopg2 werkt
> niet, maar daar zijn inmiddels ook andere implementatie van.

En mapnik niet (om kaarten mee te renderen) en matplotlib niet (voor de
grafieken) en ...

Ook qua web development kom je niet altijd om de C extensies heen :-)

Reinout

--
Reinout van Rees                    http://reinout.vanrees.org/
reinout at vanrees.org             http://www.nelen-schuurmans.nl/