[python-nl] nieuwe ontwikkelingen - pypy

Jeffrey Gelens jeffrey at gelens.org
Tue Dec 13 23:49:58 CET 2011

Misschien zijn de voordelen niet direct duidelijk te merken en in ieder geval niet om
huidige projecten te  "upgraden". Ik zou echter niet een paar jaar de kat uit de boom
kijken als je met Python verder wilt.

Als het mogelijk is zou ik het wel proberen (met nieuwe projecten bijv.) om binnenkort
Python 3 te proberen en mee te helpen om je favoriete libraries ook die overgang te laten
maken. Het is wel de toekomst van Python en je favoriete taal.

Bovendien is het open-source, maak er niet alleen gebruik van.  Hoe meer mensen
aan de ontwikkeling meewerken, hoe beter het wordt en hoe sneller het de toekomst wordt.
Wacht niet tot anderen het probleem oplossen ;-).

Groeten,

Jeffrey Gelens
Jeffrey Gelens - Noppo
H http://noppo.pro/