[python-nl] vacature voor Python/ Django developer

Erwin Elling - Eight Media erwin at eight.nl
Mon Feb 7 14:08:01 CET 2011

Hoi allemaal,
Ik zie hier regelmatig vacatures voorbij komen. Wij hebben bij Eight
Media (een internet- en ontwerpbureau in Arnhem) ook wat plaatsjes
vrij. Misschien vindt iemand het hier interessant. Ik zal niet de hele
vacatures plaatsen, maar de linkjes staan hieronder!

We zoeken een Python/ Django developer:
http://vacatures.eight.nl/python-django-developer/

Iets minder on topic, maar je weet maar nooit, we zoeken ook een Sysadmin:
http://vacatures.eight.nl/systeem-beheerder/

De banen die helemaal niet on topic zijn, zal ik niet noemen ;)

Voor meer info kun je contact opnemen met Daniel Spronk
(daniel op eight.nl of 026-3842440) of een reply naar mij sturen.

Groeten!
Erwin

--
Erwin Elling: User Experience | Social Media
erwin op eight.nl | +31 (0)6 3853 7325 | Twitter: @erwinelling

Eight Media
Velperweg 92, 6824 HL Arnhem
www.eight.nl | +31 (0)26 3842440 | info op eight.nl | Twitter: @eightmedia