[python-nl] fimlpjes, vacature

Jasper Spaans spaans at fox-it.com
Fri Mar 4 12:37:49 CET 2011

Hoi allen,

Even een heads-up; afgelopen PUN meeting heb ik vrolijk met de camera
filmpjes gemaakt van alle presentaties, en dat is prima gelukt. Het is
alleen wel 24 GB aan ruw materiaal en dat wil ik nog even uitdunnen
zodat het ook over het web te bekijken is. Voorlopige planning (als de
boeven zich rustig houden) is om dat komende week te doen.

Daarnaast heb ik ook nog een vacature-pitch: we zijn hard op zoek naar
developers. Kan je coden, stel je goede lunches op prijs, en lijkt het
je tof om mee te werken aan software waarmee echt boeven gevangen worden
[1], dan is onderstaande vacature wellicht wat voor jou:

    *Software Developer Cybercrime*

    Linux/Unix - Databases - Secure coding - Servers - Security minded -
    Monitoring - Internet - Botnets - TCP/IP - Scripting - IDS

    Heb je affiniteit met deze trefwoorden? Schrijf jij je code het
    liefst in C++ of Python, schud je krachtige SQL statements uit je
    mouw en schrik je niet terug bij het updaten van je kernel? Ben je
    niet alleen pragmatisch, maar is secure coding ook nog een
    automatisme? Weet je de weg in Django en JQuery, maar ook in CSS?
    Weet jij waar het in een gebruikersinterface om draait? Ben jij
    collegiaal en zoek je lol en uitdaging in je werk: kom dan bij ons
    werken!

    *Wat bied je ons?*
    Je herkent je in veel van de bovenstaande omschrijving en het
    profiel. Je hebt affiniteit met IT security en
    informatiebeveiliging. Je bent enthousiast over een loopbaan bij het
    meest vooraanstaande IT security bedrijf van Nederland. Je herkent
    jezelf in onze kernwaarden. Wij bieden je naast een prima salaris en
    gunstige arbeidsvoorwaarden een inspirerende en dynamische werkplek.
    Fox-IT staat voor een goede verhouding tussen werk en privé.

    *Interesse?*
    Stuur je CV en motivatiebrief aan doorduin at fox-it.com. Voor vragen
    over deze functie mail (bij voorkeur) of bel je met Walter Doorduin
    via 015-284 79 99. Maar je mag natuurlijk ook altijd mij mailen als
    je meer wilt weten.

Jasper

[1]
https://www.fox-it.com/nl/fox-it-oplossingen/cybercrime/detact-for-online-banking