[python-nl] Blinde developers?

Erwin Elling - Eight Media erwin at eight.nl
Thu Sep 22 08:39:53 CEST 2011

Enige tijd geleden hadden we bij Eight Media een blinde collega developer,
Bram Duvigneau. Hij is bij ons weggegaan en werkt nu voor een organisatie
die zich inzet om de werkplekken van blinden en slechtzienden bruikbaar in
te richten. De naam van die organisatie weet ik niet. Volgens mij zit hij
ook op de python mailinglist, maar ik zal dit eens doorsturen. Hij kan vast
wel wat tips geven!

Erwin

*Erwin Elling / Producer
erwin op eight.nl | +31 (0)6 38537325