[python-nl] PUN en django meetings?

Klaas van Schelven klaas at vanschelven.com
Mon Sep 26 09:41:24 CEST 2011

> De meeting wordt vooraf gegaan door een ALV van de Django vereniging NL, in
> principe alleen voor leden maar voor een tientje per jaar ben je al lid. De
> ALV start om 18:30 uur.

Dat klopt, en we verwelkomen nieuwe leden zeker.

Stuur, als je lid wilt worden, even een berichtje naar mij (
klaas op vanschelven.com) als secretaris van de Django Vereniging met daarin in
ieder geval je naam en email adres. Als je dat tijdig doet kan ik je zelfs
nog (min of meer formeel) uitnodigen voor de ALV.

De penningmeester zal dan t.z.t. contact met je opnemen om het genoemde
tientje te incasseren.

hartelijke groet,
Klaas