[python-nl] [JOB] Python in hartje Utrecht met veel collega's

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Fri Apr 25 00:57:10 CEST 2014

Hoi,

Bij deze werp ik weer eens een hengeltje uit voor het bedrijf waar ik werk:
http://reinout.vanrees.org/weblog/2014/04/25/job-in-utrecht.html

Met een programmeur of 10 zijn we volgens mij een van de grotere Python
teams in Nederland en ik vind het zelf best grappig om hier te werken.
Veel nieuwe initiatieven en lekker samen met elkaar mooie spullen bouwen!

Ik gooi het hengeltje hier op de mailinglist ook uit omdat "ik lees deze
mailinglijst al minimaal een jaar" redelijk gelijk staat aan "nou, dan
willen we best een keer met je praten" :-)

Reinout

--
Reinout van Rees                    http://reinout.vanrees.org/
reinout at vanrees.org             http://www.nelen-schuurmans.nl/