[python-nl] Kan iemand mij helpen met Python?

Michiel Overtoom motoom at xs4all.nl
Fri Feb 21 15:05:48 CET 2014

Hoi,

> Het apparaatje heb ik ontwikkeld om trillingen in metaalplaten te meten.

Dat is interessant. Waarom wil je die trillingen meten?

> Ik kom er zelf simpelweg niet uit, ik heb wat reacties gelezen maar ik heb het echt geprobeerd en mijn best gedaan!

Als je er zelf niet uitkomt: heb je overwogen om iemand in te huren die ervaring heeft met het maken van GUIs die met hardware interfacen?  Volgens mij deugt de architectuur van je programma niet. Ik heb ooit een programma geschreven voor rioolinspectie dat ook allerlei seriële apparaten moest uitlezen en besturen. Die communicatie moest ik in aparte threads onderbrengen om niet te interfereren met de hoofdthread (waar de GUI in loopt). Met een communicatiemechanisme werd vervolgens asynchroon de data geconsumeerd of uitgestuurd.

Groets,

--
The decline of interest in sciences is directly paralleled by the average person abandoning responsibilities in order to seek "rights", and disdaining real knowledge and study in preference to entertainment, pleasure and ignorance.