[python-nl] Rnv: Kan iemand mij helpen met Python?

isdan24 isdan24 at hotmail.com
Sat Feb 22 10:56:00 CET 2014

Enviado de Samsung Mobile

-------- Mensaje original --------
Asunto:Re: [python-nl] Kan iemand mij helpen met Python?
De:"B. Bell" <isdan24 op hotmail.com>
Para:Dutch Python developers and users <python-nl op python.org>
CC:

Goedenavond Floris,

Dat is inderdaad waar, we hebben de code ook al aangepast.
Er zijn nu 2 threads, 1 voor de communicatie en een voor de uitbeelding (plots).
Nu doet het programma het "goed" zelfs in de automatische modus maar er komt een moment dat het programma toch vastloopt.
We denken dat het komt omdat er een variabele is die de 2 threads delen en ondanks dat er locks op gezet zijn, blijft het vastlopen.
De organisatorische structuur hebben we niet gewijzigd want we weten niet waar we moeten beginnen.
We hebben teamviewer geïnstalleerd en we kunnen wanneer het je uitkomt een sessie afspreken.
Als bijlage sturen we de nieuwe code mee en een foto.