[python-nl] Sprite

Guido Wesdorp johnnydebris at gmail.com
Wed Jun 4 10:00:28 CEST 2014

Beste Marc,

Ik zou je sterk aan willen raden toch echt eerst de Python basics zoals
classes, functies, core data typen en hun functionaliteit en de core
modules (os, sys, etc.) goed door te nemen (http://docs.python.org) voor je
aan zoiets als sprites bewegen in PyGame begint, of in ieder geval voor je
hier over zo'n onderwerp vragen stelt. Als je die dingen niet kent is het
bijna onmogelijk antwoord te geven op je vragen zo dat je het begrijpt, dan
zouden we hooguit 'jouw werk voor je kunnen doen', dus volledig
uitschrijven wat je wilt zonder dat jij er iets van leert, en daar is deze
lijst niet voor bedoeld denk ik (dan moet je gewoon iemand inhuren of zo,
imo). Mocht je bij het lezen van de documentatie over de core concepten en
modules vragen hebben oid (of wanneer vragen hebt over PyGame als je die
concepten eenmaal begrijpt) kun je die natuurlijk wel gewoon hier stellen.

Alvast bedankt voor je begrip,

Guido Wesdorp (list moderator)