[python-nl] reply-to weer veranderen?

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Wed Nov 26 13:29:14 CET 2014

On 25-11-14 18:54, Geert Stappers wrote:
> Ja, ik weet dat deze ML, helaas, is geconfigureerd met "Reply-To-List".
>    wordt namelijk (onnodig) gezet)

Een hele tijd geleden (jaar of 5) is dit ingesteld. Volgens mij omdat er
toen nogal vaak iemand was die reply-de naar degene die antwoord gaf
terwijl het naar de lijst moest.

Met enige regelmaat komt er nu gemopper *dat* het zo ingesteld is.

=> Misschien dit gedrag maar weer uitzetten? Dat lijkt me nu de minste
verwarring te geven.

Reinout

--
Reinout van Rees                          http://reinout.vanrees.org/