[python-nl] reply-to weer veranderen?

Guido Wesdorp johnnydebris at gmail.com
Wed Nov 26 16:35:17 CET 2014

Eh, ja, ik ben dan wel leuk moderator en kan wel bij de settings, maar niet
de cfg.py, eerlijk gezegd weet ik niet eens wie dat wel kan (kan me
herinneren dat Barry Warsaw de head honcho van de mailinglists was, maar
weet het echt niet zeker)... Ik zou wel ff een mailtje aan
mailman at python.org sturen, dat lijkt iets van een support e-mail adres van
de mail.python.org te zijn, is het daar belangrijk genoeg voor? :) Of weet
je misschien wie er op dit moment verantwoordelijk is voor de mailing lists?

Cheers,

Guido